Ibland ska man ha flyt

Tjaa!
Då var det fredag igen vilket betyder helg. De senaste dagarna har varit braa! Har faktiskt jobbat både onsdag, torsdag och idag! Har fått reda på att jag får jobba samma tider som jag jobbade i våras, nu fram t.o.m. 1 november. Känns skönt, behöver cash. Så ja, ganska mkt flyt med jobb, det har jag haft iaf!

Vad mer har jag gjort.. Typ försökt ta tag i o rensa bland mina kläder, hade halva sängen fylld med kläder, nu är det lite mindre iaf. Så tråkigt är det. Johanna kom en sväng till mig imorse, trevligt! Kommer ju inte träffa henne nu på, om vi har otur, sjuuukt länge. Ja, vi snackar om kanske 6-8 månader!! :( Känns sorgligt. Menmen, tur att telefon och internet finns!

Ikväll blir en lugn kväll med la familia. Imorgon blir det Tingsryd för att hälsa på Peo, Maje och gulligaste Linus. Ska bli myys. Sova där till Söndag. Sen träffa Rebecka på kvällen. Blir nog en brabra helg. :)

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0