Hur kan det vara så tråkigt?

Oj vad tiden springer iväg. Det var ju helg nyss när jag skrev, vilket kändes som igår typ. Visst det är bara tisdag men ändå.
Lördagen
var bra. Träffade ju som sagt Elli under eftermiddagen. Försökte hitta nått fik som hade öppet men eftersom klockan var över 4 och vi befann oss i Växjö var utbudet minimalt om det ens fanns något? Slutade med donken och glass, glassigt värre.. Trevligt var det o träffa henne iaf!! Sen var det dags för 10 timmars jobb. Det gick bra. Kom dock inte ifrån jobbet förrän kvart i 4 (på natten). Det var en hel del folk om man säger så.

Söndagen sov jag "enda" till kvart i 1. Denna gången gjorde det väl inte så mkt iofs med tanke på hur sent det blev natten innan. Gick en långpromenix med Erika, mycket sköönt. Senare på kvällen kom Rebecka. Vi skrev packlista. En mycket lång sådan. Frågan är ju hur man ska få ner allt?!! Sen kollade vi lite tv-program och skrattade mycket. Bra dag!

Igår
blev det jobb, igen!! Fick hoppa in åt Linn så det var ju najs. Måste jobba så mycket som möjligt nu innan det bär av iväg igen! Kvällen spenderades  med att kolla lite oth-avsnitt. Har äntligen börjat ta igen alla avsnitt jag missat. Så underbar serie, kan inte annat än o älska.

Idag
gick jag upp halv 11. Åt frukost. Har börjat äta något jättegott och även nyttigt! Började med en dag att jag inte hade nån got müsli hemma. Tanken kom att göra en egen specialare. Så, sagt och gjort. Fett gott är det. Ska lägga upp bild snarast! haha. Duschade och ringde nyligen till 3 för att kolla upp hur jag ska göra med mitt abonnemang när jag reser. Pratade med en urtrevlig kille som var jätte hjälpsam och gjorde det bästa man kunde göra. TACK! (inte för att han läser detta men ändå).
Nu ska jag snart ta tag i nått fett tråkigt. Plocka upp alla kläder som fortfarande ligger kvar i hockeytrunken. Ja, jag vet, det har gått typ 2 veckor sen jag flyttade hem men har inte pallat. Så sjukt tråkigt ju. Måste ju rensa ur också, finns så mkt skit man inte använder.

Ikväll ska jag och mina parents åka till Rebecka o hennes parents och prata resa!!!! Ska bli kuul. Allt som har med vår resa o göra är kul såklart. Förutom det jäkla turistvisumet, massa krabb. Men förhoppninsgvis löser det sig. Var inne o kollade på min vän Emmas blogg. Hon är också ute och reser, helt ensam!! Och gud vad härligt hon verkar ha det. Har iofs bara läst ett inlägg hittills men redan nu är jag så glad för henne. Att hon är så modig och verkligen åker helt själv. Hon verkar ha det toppen. Snart är vi där också, läääängtar!!! :D

See you!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0