En massa kalasande

Då var helgen nästan slut.. igen. Seriöst, tiden rusar verkligen förbi, känns som det var åtminstone i förrgår som jag uppdaterade senast men det var tydligen i onsdags. Torsdagen och fredagen var ganska lika under dagen iaf, det var jobb.. och det var väldigt stressigt under e.m. Kö i båda luckorna och jag var ensam, inte så kul.

I fredags efter jobbet så kom Elli förbi så åkte vi upp till Samarkand. Satte oss vid food-courten, jag käkade bakad potatis med tonfiskröra, väldigt gott. Satt och pratade om resan. Hon var ju iväg 2 månader i våras så fick lite tips och sånt, superbra! Sen åkte jag hem till Lina där det var endel folk. Förfestade där några timmar innan vi begav oss mot stan. Det blev utgång på Grace. Det var bättre än förra gången men slösade onödiga pengar, tiden gick för fort, eller så kom vi sent (?) så kändes inte som man hann vara där sålänge innan det var dags att gå igen, lite surt.

Igår vaknade man med hemsk huvudvärk vid 10-tiden, måste käka fyllekäk nästa lördag, annars kommer jag må sämst på söndagen. Gick upp och började fixa iordning inför "kalaset". Huvudvärken släppte som tur var rätt snabbt. Gästerna kom vid 4-tiden. Släkten från Tingsryd var det denna gång. Det blev god mat, spel, gos med Linus oså. Var kul o träffa broshan också, var ju ett väldigt bra dag sen sist!!

Idag vaknade jag inte förrän kvart över 11. Sov alldeles för länge menmen, kanske lika bra o sova ut sista dagen den helg. Har fixat färdigt mig inför kalas nummer 2. Idag kommer släkten från Eksjö. Ska bli trevligt!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0