20, weeho

Tjaaaa!
Dagarna springer iväg som vanligt. Jobb hela veckan vilket har gått utmärkt.
Igår var det dags för mig att fylla 20... äntligen!!!! Det blev morgonpasset på jobbet först, gick bra, inte för sönderstressigt! Sen blev det ju såklart systembolaget haha. Fick till o med ett grattis.. och en ask med kort "träna hjärnan"... hehe. Sen åkte jag hem och började fixa lite grejjer inför denna dag. Sen blev jag firad av familjen, åt god mat och tårta. Sarah ringde o grattade mig, blev jätteglaad o prata med henne, var ju ett tag sen sist!

Tanken var att det skulle bli en fortsatt lugn kväll. Men det var ju dumt o tänka så när det är fredag, lönehelg och min födelsedag. Lina ringde och tyckte jag skulle komma in till stan för utgång. Efter en inte så lånng fundering bestämde jag mig för att göra det. Åkte hem till Lina där det var endel folk för o förfesta. Det som var väldigt kul var att Matilda var hemma!!! Blev sjukt chokad först, hon är ju i USA tänkte jag!! Jättekul o träffa henne :D En trevlig kväll med finfina vänner. Dock blev det ingen dans eftersom kön var lång och sen slutade dom släppa in för det var tydligen bråk så det var synd. Blev Bishops arms istället.

Idag har jag mått dåligt de första timmarna av f.m. men det har lagt sig under dagen. Har haft fullt upp med att göra mat och duka och fixa iordning. Nästan lite imponerad att jag gjort all mat heeelt själv haha, inte varje dag det händer (; Nu ska jag fixa håret och bestämma kläder. Ikväll blir det 20-årsfirande med 9 underbara tjejer. Ska bli hur trevligt som helst. Senare åker vi in till stan och gör natten :)
Nu kommer Malin och resten kommer vid 7.

Ciao sålänge!!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0