Lyckligt arbetslös

Tjaa!
Är ju numer "arbetslös" igen och kan säga att det är såå skönt att inte jobba nu innan resan. Känns ändå som att det är rätt så fullt upp nu.
Igår var en great dag. Johanna kom förbi en stund innan jag åkte in till stan med Andrea. Vi gick till Skåres för fika och massa ta-igen prat!! Hur trevligt som helst :) På kvällen cyklade jag hem till Johanna igen där även hennes reskompis Sofia var. De höll på o packa osv. så gjorde dom sällskap, vet ju inte när jag får träffa Johanna igen!! Känns lite sjukt, kommer förmodligen dröjja minst ett halvår.. :( Menmen, tur att facebook, skype o allt annat sånt finns!

Idag åkte jag in till stan för o träna för första gången på alltför länge. Hade tur också, gratis prova-på vecka på Friskis och Svettis, awesome! Tränade i lite mer än 2 timmar så jag är nöjd! Gick sedan till mammas jobb för att skriva ut lite kartor osv. Blev rätt mycket iofs hehe.

Ska försöka renskriva allt kladd man skrivit i sitt lilla (stora) anteckningsblock, skriva det i det mindre blocket jag ska ha med mig.. eller man kanske ska skriva det på datorn o skriva ut det istället?? hmm, får se.
F.ö. så drygt, skulle beställa kontantkort som är jättebilligt att ringa med osv. utomlands, och när jag ska betala så står det att "kortet är spärrat hos utgivande bank"??? wtf. Huur liksom?? Åh så irriterande.

Aja, imon är det torsdag och det blir nog en grym dag, har lite grejjer inbokade så dagen kommer nog rusa förbi snabbt. Och så är det ju dessutom bara 1 vecka kvar imon. ooooh!!!!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0