Last weekend

Ojojojoj vad tiden rusar förbi. Sista helgen i Sverige på ett braaa tag är över. Den var bra mycket bra.
Utgången i fredags var grymt rolig faktiskt! Kvällen började dock med ost, kex och vin hos Therese! Massa skitprat oså blev det, mys! Sen åkte jag hem till Lina där det var förfest. Var inte så peppad i början av kvällen men när jag kom dit blev jag mer taggad och kände att vi kör all-in, trots allt sista utgången! Även Matildas sista utgång i Sverige på väldigt länge, hennes kusin och Josefine var också med. Sen kom ett stort gäng killar och joinade ett tag innan det bar av till stan. Stötte helt oväntat på en kompis jag inte träffat på jag vet inte huur länge. Umgick iaf mest med honom under kvällen. Grace hade stängt insläppet så vi drog till Deluxe för drink och dans! Sen var det nån form av efterfest hos Josefine. En mycket kul kväll iaf!

Lördagen mådde jag verkligen inte bra. Skulle dessutom på 70-årskalas. Gick först o käkade Pizza med Jonathan och Danijel, mådde en smula bättre. Åkte sen med mamma till Tingsryd där vi firade mormor. Det var trevligt med mycket god mat och schysst umgänge :) Slocknade framåt 2-tiden efter lite tv-tittande med kusinen!

Igår var jag helt återställd så passade på att köra bilen hem med mamma. Tog sedan bilen och åkte in till Rebecka där det blev prat om resan osåå!

Idag gick jag upp vid 06.15 (!!!!) för att åka in med mamma till stan och idrottskliniken. Tränade 2 timmar, gick mycket bra. Sen var det dags för andra vaccinations-sprutan. Gick sedan till stan för att möta upp Maria och Rebecka. Satt på Skåres och pratade om allt som hänt i våra liv. Myys. Kom hem och fixade omelett till mat. Har ringt några samtal och tänkte nu börja packa. Måste ta tag i det känner jag, inte långt kvar nu ju!!!
Mathilda och Erika kommer hit ikväll, ska bli kuuul :D Extra kul att Mathilda kommit hem för några dar, glad att få träffa henne också innan jag åker!!!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0