Last night

Nu närmar det sig med stormsteg. 16 timmar och 42 minuter kvar. Yes, jag har nedräkning på min mobil nörd som man är haha. Gick upp kvart i 8 idag för tanken var att jag skulle åka in till stan vid halv 10, men ändrade mig o åkte 20 i 11 istället. Men skönt o komma upp ändå, hann fixa lite annat iaf.

Åkte till Friskis och Svettis för träning. Ett sista pass innan avfärd kändes välbehövligt! Åkte sedan hem med pappa. Till min stora besvikelse upptäckte jag att mitt ica-kort inte hade kommit. Inte heller min pin-kod till det andra kortet hade kommit. Suger ganska hårt, så typiskt. Menmen.. kan tyvärr inte göra mycket åt det, ringde ett rätt irriterat samtal till dom men mer än så blir det ju inte. Har fixat grejjer, lagat mat, ätit god mat.
Nu ikväll har jag ätit god hallonpaj med familjen. En sista myskväll innan det är dags att fara iväg.

Konstigt nog har jag fortfarande inte fått någon resfeber. Även att jag sitter här dagen innan det är dags kan jag verkligen inte fatta det. Känns som en helt vanlig onsdagkväll. Känns som morgondagen kommer bli en helt vanlig torsdag. Aa... det är lite galet, det är det.

Får se om jag ev. skriver nått innan jag åker imon, annars får vi se när jag skriver. :)
Ha det great sålänge!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0