Ibland är man effektiv

Tjaaa!
Igår var en mycket bra dag. Hade hela tre dejter!! Såklart kompis-dejter. Dagen började med att jag mötte upp Jessica vid 11-tiden. Vi gick till Askelyckan för att käka frulle. Sen efter ett tag blev det fika på det. Vid 14-tiden gick vi därifrån mätta o belåtna. Hade väldigt kul, många skratt som vanligt :)

Sen kom Matilda och hämtade upp mig med bilen så åkte vi till Samarkand. Gick runt i affärerna. Jobbigt för min del då jag såg massa fina kläder och måste hålla i pengarna. Dock blev det ju en glass.. inte så värt, den var inte jättegod, likaså Matilda var inte helt nöjd med sin Milkshake... inget ställe att återvända till kanske? Fast hon som jobbade där var väldigt trevlig dock, sa till flera gånger att vi måste komma tillbaka o säga till om det inte smakade bra.. hmm, man undrar ju om det är vanligt?! Aja, trevligt att träffa Matilda var det!

Åkte senare hem. Hjälpte till o göra Faijitas som vi åt, muums. Tog bilen och åkte till Andrea i Braås sen. Har inte kört på över ett halvår, så var lite fundersam över hur det skulle gå. Gick väldigt bra måste jag säga, som om det var igår hehe. Dock kommer det upp två råddjur på vägen såfort jag kör ut ur Rottne, wellwell, det gick ju bra ändå. Väl hos Andrea var även Sanja där. Blev kaffe och snack. En bra kväll. Helt plötsligt var klockan kvart i 1 och jag kände att det var dags att fara hem.

Kvart över 7
ringde alarmet idag. Upp o fixa iordning för att åka in till stan för att gymma. 2 timmar blev det. Sköönt. Åkte hem med Maria som sällskap. Jättekul o träffa henne igen på över ett halvår..typ. Fika och massa catch-up blev det. Mys. Så kul att man hunnit träffa så många på så kort tid, blir så glad!!

Nu har jag fixat till mig, bara kläderna som ska bestämmas. Blir snart in till stan och hem till Therese där vi ska käka och bara prata. Sen blir det nog hem till Lina där det ska förfestas. Jag är inte jättetaggad på att gå ut nu faktiskt.. men hoppas det hinner ändra sig.

Ciao sålänge!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0