Fina vänner är bra att ha

Tja igen!!
Näst sista kvällen. Igårkväll var det mycket trevligt. Hann packa ner nästa allt i väskan, sjukt imponerad av hur bra jag packade allt, att det faktiskt gick ner!! Var lite orolig ett tag hehe.
På kvällen kom Erika och Mathilda hit. Vi satt och pratade, lojjade oss och kollade på film. Mycket bra kväll med två underbara vänner som jag kommer sakna a lot! :)

Mathilda sov här till idag. Vi gick upp och åkte in till stan. Erika mötte upp oss en snabbis men åkte ganska snabbt igen. Sen kom Lina så vi gick vi o fixade lite grejjer sen och fikade på Gusto. Sen en sväng på stan o sedan vidare till på Wanyes coffee, pratade en lång stund. Vid 3 åkte dom iväg och istället kom Jessica. Vi gick till Sandys för käk, blev varsin sallad, supergott! Och massa snack såklart. Sen dags att åka hem.

Nu ikväll har Rebecka och hennes föräldrar varit här för en sista avcheckning osv innan resan. Gud kan inte fatta att det är så kort tid kvar. EN hel dag kvar. Fattar inte. 1 enda dag. Är så glad att jag hunnit träffa typ alla mina underbara vänner härifrån innan jag åker, även dem som flyttat har lyckats pricka in hemresa nångång under tiden jag varit hemma. Kommer sakna er mina fina vänner. <3  Tur att skype, fb osv. finns.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0