Valborg

Tjaa!
Igår var det ju valborg vilket man knappast tänkte på under dagen. Började jobba kvart i 11, för en gångs skull var jag verkligen i tid! Slapp kassan vilket kändes skönt för då visste jag att jag faktiskt skulle komma ifrån när jag slutade. Jobbet i våfflan gick mycket bättre än i fredags trots att det var mycket mer folk i parken.. man kände sig mer säker. Det var iaf superkul och jag kan verkligen förstå att i princip alla som jobbar på Grönan älskar det. Man blir så glad för att alla gäster är så glada och alla arbetskamrater är så öppna och trevliga. Det är så man längtar till jobbet nu, det gör jag verkligen. Tagga premiären 7:e maj :D

Efter jobbet fixade jag mig så åkte jag, Martyna och Paulina till Haninge för att festa lite. Det blev lite ölspel av olika slag och trevligt folk. Vid halv 1 åkte vi in till stan för att träffa Jocke och han två kompisar som var på The Dubliner. Där var vi ett tag sen stack Martyna hem medan jag, Jocke, David och Dena stack och käkade pizza.
En trevlig kväll blev det iaf (:

Nu är jag hemma och har precis duschat, riktigt skönt. Är dock supertrött så orkar nog inte göra så mycket vettigt. Nu är jag ju ledig i 5 dagar vilket känns lite sådär, hade gärna jobbat, känner ju inte så många i sthlm än så man känner sig lite ensam ibland, hehe.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0