Chill bra helg

Heej!
Då ska jag ge mig på en liten sammanfattning av helgen som gått.
Fredag: Vaknade ovanligt tidigt, gjorde det vanliga, åt frukost segade, promenad oså. Sen åkte jag in till stan och mötte upp Joakim vid Medborgarplatsen. Vi gick till Hellströms och drack vin och umgicks. Senare gick jag till Stureplan för o möta upp Martyna och Paulina. Vi satte oss på Utecompagniet för ytterliggare lite mer vin och nån drink. Trevlig kväll var det, även om vi tog det lugnt, skulle ju upp och jobba.

Lördag: Upp hyfsat tidigt för att börja jobba. Det var premiär på Grönan så det var galet mycket folk och ganska mycket kaos i min enhet. Det blev nästan lite föör mycket, men vi klarade det. Slutade vid kvart i 10 typ så mötte upp M och P vid Kryddhyllan. Sen stack vi och åkte karuseller, gud vad roligt det var. Sprang runt som ett litet barn! Det finns allt endel fördelar att jobba på Grönan (; Sen åkte jag med Martyna hem, vi hyrde film som vi kollade på, sen somnade vi i soffan.


Söndag
: Åkte hem tidigt från Martyna för att hinna hem, byta om och fixa mig inför jobbet. Denna dag gick bra mycket bättre, lagom folk och inte massa som gick fel. Toppendag helt enkelt! (: På kvällen gick jag, Amal, Martyna och Paulina till Lejonbacken där det var lite Pubkväll. Folk från Grönan brukar komma dit på söndagar. Det var trevligt. Sen åkte vi över till Slussen och in på ett annat uteställe. Köpte oss ett glas vin, skulle gå till dansgolvet... men upptäckte till vår förvåning att dansgolvet var stängt.. typiskt. Så vi drack inte ens upp utan åkte hem istället. Men det var trevligt sålänge det varade.

Idag: Vaknade inte förrän 12 så åt frukost. Sen gick jag en promenad, sköönt i det underbara väder som var. Åkte senare in till stan för att möta upp Martyna. Vi gick lite smått på stan sen vidare mot Strandgatan och vattnet för o sätta oss på en bänk och steka i solen och bara prata om allt möjligt. Mys på det. Sen gick vi till en matbutik för att handla. Martyna storhandlade, minst sagt. Jag köpte bara endel nödvändigheter. Åkte hem, åt mat, och nu sitter jag här. Såg att klockan redan är strax efter 11. Fan, jag som ville lägga mig liite tidigare idag så jag vaknar hyfsat tidigt imon, dvs. inte senare än halv 11. Lär inte hända.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0