Tiden går långsamt

Tja!
Denna dagen har väl gått ganska långsamt om man säger så. Låg uppe och kollade på Sex and the City 2 igår så vaknade ganska sent idag, strax innan 12. Men en dag som denna gjorde det inget, vill bara att dagarna ska gå snabbt så jag kan få börja jobba igen!! Det blir ju lite drygt nu när man är ledig enda till lördag.

Idag använde jag spisen för första gången. Det var ju lite kul, fattade inte hur man satte på den. Så fick gå upp och fråga mannen jag bor hos. Han skrattade lite oså frågade han om jag inte har ätit nått sen jag kom hit hehe. Mjo, men inget från spisen iaf. Han visade hur jag skulle göra, sjukt simpelt, men kanske svårt att fatta om man inte visste. Det blev gröt till frukost eftersom mjölken går ut i datum idag så tänkte jag att jag måste använda upp den så jag inte behöver hälla ut så mycket. Det är ju nackdelen med att bo själv när man köper mat som går ut relativt snabbt, man hinner ju knappt äta/dricka upp hälften innan det går ut.

Var ute och gick en promenad, gick till Älvsjö vilket inte var så jättelångt ändå, sen gick jag en bra bit till, kändes som jag hade gått jättelänge, men inte alls, när jag kom hem igen hade jag barar gått i c:a 70 minuter. Det positiva är att det visar ju bara att det inte är så långt mellan olika ställen. Nästa promenad blir nog mot Liljeholmen, se hur lång tid det tar att gå dit, blir det för jobbigt eller att man inte pallar gå hem igen är det ju bara att ta bussen heh.

Har precis ätit upp min mat, couscous, köttbullar, dipp och gurka blev det, supergott, smidigt och enkelt att göra!
Mamma mejlade och sa bla. att det snöade hemma :o Fyfan, glad att jag inte bor hemma längre (rottne), hade ju blivit sjukt lack, hatar snön f.t. Här är det iaf sool (:

Kan ju inte låta bli dehär matbilderna heheh.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0