Tidsoptimism förstör lite

Tja!
Igår var det en ganska vacker dag. Vaknade inte förrän halv 1. Sov alltså 12 timmar.. kändes lite onödigt. Åt frukost oså sen blev det en promenad. En lång sådan. Gick till Gullmarsplan som var mitt första mål, sen vidare över bron och till Skanstull, sen gick jag runt där ett tag. Sen gick jag till Globen.. tillslut hamnade jag på Gullmarsplan igen, tog bussen hemåt, hoppade av vid Lidl och joggade hem. Härlig runda det!


När jag kom hem blev det dusch, mat och fix för att sedan åka till Martyna. Var där ett tag tills det var dags att åka till stan. Dock missade vi tunnelbanan så fick ta nästa vilket gjorde att vi kom dit lite försent. Det var gratis inträde fram till 23 och det var lite kö när vi kom. Dock stod redan Anna, Emma och hennes två kompisar i kön när vi kom. När vi väl stod längst fram så säger dom att klockan är 23.02 och dags att betala.. 200 kr. Inget vi kände för o betala så vi gick vidare. Det slutade med att vi gick till ett ställe som hette Wok house. Ett riktigt bra ställe. Fanns billiga drinkar, bra musik, och inte minst, snygga killar hehe (; Dock stängde det redan strax efter 12.
Åkte hem, fastnade framför datorn ett tag. Så det blev en trevlig kväll trots att det inte blev som vi tänkt oss.

Nu har jag precis sminkat mig, bara byta om sen dags att dra sig till jobbet. Det verkar bli finare väder så det är ju najs. Är taggad på o jobba, träffa alla goingar igen :D

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0