Shoes

Vaknade strax efter 11 idag, fattar inte hur jag kan sova så länge, gick o la mig strax efter 12. Tråkigt nog var det regnigt ute, inte alls sugen på att gå promenad. Åt frukost och fixade mig. Åkte in till stan. Tänkte att jag skulle hoppa av vid Hötorget, hade en aning om att det skulle vara närmare till Sveavägen om jag hoppade av där.. och det kanske det var också, men virrig som jag är så tog det sin lilla tid innan jag hittade, slutade med att jag fick ta mobilen till hjälp.
Hittade iaf Sveavägen och Skopunkten som var mitt mål. Efter kanske nån timma där inne hade jag bestämt mig, gick därifrån 4 skor rikare, inte fel, rätt duktigt för att vara mig! Och det hela gick på strax under 500 kr, fynd eller vad?! Och jag behövde faktiskt skor, jag vet att min ekonomi suger just nu, men skor behövde jag, speciellt platta skor. Så nu så behöver jag inte köpa skor på ett tag, eventuellt några fler festskor, men det får nog dröjja lite såvida man inte hittar ett par superbilliga!!
Gick lite mer på stan och hittade en superfin klänning, glömde dock kolla prislappen och när jag väl står inne i provrummet och beundrar den så ser jag prislappen, inte lika kul.. inte för min plånbok iaf.

Åkte hem och lagade mat. Simpelt blev det även denna gång, nublar med lite tillbehör. Gott blev det iaf.
Tänkte lägga upp en bild på maten, men nått segar så jag struntar i det, inte så mkt o se egentligen, men ni vet väl hur jag är, tar bild på det mesta hehe.

Förhoppningsvis kommer de kommande dagarna bli något mer händelserika, har lite trevligheter inplanerade!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0