Oj vad tiden går

Tja!
Märkte precis att jag inte uppdaterat på 1 vecka, lite dåligt. Förra veckan var det jobb tillomed fredag. Tanken att gå ut fanns där, twice, men ångrade mig i sista stund, för att spara mig till helgen. Och det gjorde jag rätt i, har haft en grym helg. Bästa på länge tillomed.

Erika kom hit på fredag strax innan 12 på natten. Då blev det bara hemfärd och snack innan läggdags. På lördagen gick vi upp hyfsat tidigt men kom inte till stan förrän typ 1 ändå. Gick och shoppade lite, sen stack vi till centralen en snabbis för att hejja på Lina som gjorde en liten mellanlandning för att sedan åka vidare mot Gävle, mycket kärt återseende! Meningen var att åka till Grönan men vi hade lite ärenden och insåg att vi inte skulle hinna. Så åkte hem o fixade oss, sen vidare mot Kristineberg där Anna, Cecilia och några killkompisar till dom var. Matlagning, tagg, andas in helium o låta som kalle anka blev det. Sen åkte vi in till stan för en utgång på Lobby. Riktigt trevlig kväll med mycket dans, trevligt sällskap och bra musik! Blev förvånad när vi kom ut o skulle hem och det var superljust ute och det faktiskt var lite kö för att komma in.. klockan var då drygt kvart i 4. Meningsfullt att betala 160 kr för 1 timme o 15 min.

Söndagen vaknade vi halv 12. Tidigt för att lagt oss så sent, men sent för att halva dagen redan passerat, känns det som. Drog oss tillslut till bussen mot Gullmarsplan. Därifrån gick vi mot Södermalm. Åt lite på ett fik, satt o snackade o hade allmänt chill. Shoppade lite på stan. Gick o kollade rum åt en kompis. Blev lite rolig stämning när han som bodde där sa "jag jobbar ju då som skådespelare så jobbar ofta sena kvällar...." jag och Erika bara "okej..." typ, hej världens mest ointresserade personer hehe.

Åkte hem o fixade oss, sen drog vi till Paulina där även Anna och Karin var. Vi förde innan vi gick till Lejonbacken där det var den första Officiella pubkvällen. Kan säga såhär. Det var en grymt jäkla bra, rolig och galen kväll. Detaljerna behåller jag för mig själv och kanske några speciella till.. (; En lång natt blev det iaf och är inte riktigt säker på om jag somnade riktigt innan det var dags att gå upp igen på måndagen för att jobba. Var inte så taggad om man säger så. Men jobbet gick bra, inte mycket mer med det.

Idag har det också varit jobb. Var i Wofflan idag, kuul!!!

En fin vän kommer upp imon och stannar ett par dagar. Det blir utgång imon med 5 superbra tjejer. Är fett taggad. Familjen kommer och hälsar på 18-19;onde juni. Gick hem med ett stort leende på läpparna idag. Känner mig verkligen glad. Så glad att jag flyttade hit. Har ett kuul jobb som jag ser fram emot att gå till. Har lärt känna många underbara, roliga, sköna människor. Känner verkligen lyckan som finns inom mig. Älskar det. <3

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0