Modeshow och lite dans

Tjaa!
Igår var det alltså en liiite mer händelserik dag än de senaste dagarna. Gick upp vid 12. Fattar inte vad som hänt med mig, sover mellan 11-12 timmar varje dag, inte bra. Iaf, åt frukost, gick ut på promenad sen var det bara hem duscha och fixa sig.
(Okej det här med spegelbilder kanske inte är det bästa, menmen, nått sånthär såg jag ut, fast satte upp håret lite senare.)

Åkte till Martyna och Paulina för att dricka lite vin innan det bar in till stan och Café Opera.
När vi kom var det lite fördrinkar och mingel innan modeshowen började. Den var bra.


Sen kom det en stund då det var lite drygt, klockan var bara runt 10 och det öppnade ju inte för allmänheten förrän 11 så det var väldigt dött på dansgolvet men vi höll ut och tillslut fylldes det på och musiken blev något bättre så endel dans blev det ju trots allt! Hade iaf en trevlig kväll!

Måste även säga att jag är stolt för att jag inte köpte nått skit på hemvägen. Stod nämligen o väntade på bussen och över gatan fanns det ett 7eleven och jag gick tillomed in men kön var lite halvlång oså tänkte jag, Neej jag ska fan inte köpa nått. Och så blev det, gick istället ut och väntade på bussen.

Idag vaknade jag vid 12-tiden. Har inte gjort så mycket mer än ätit frukost och slöat. Men nu tänkte jag iaf gå ut på en promenad. Börjar bli riktigt flitig med promenaderna. Men det är ju också roligare o gå här eftersom det är nytt, finns alltid en ny väg att gå, lika intressant varje gång o se vart man hamnar.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0