Kärleken som försvann

Tjaa!
Igår hann jag typ inte skriva, eller orkade inte.. hur som helst. Det var jobb och det var lugnt. Men vi hade riktigt kul då jag tog med min högtalare så det blev musik och dans i enheten, funny moment! Men eftersom det var så lugnt så stängde vi igen lite tidigare.. så slutade redan kvart över 10.

Idag hade jag en till ledig dag. Gjorde faktiskt något bra. Jag och Simon åkte till Friskis&Svettis i city och gymmade. Duktig va?! Var ju ett tag sen sist så de var najs! Sen åkte vi till Grönan för att hälsa på våra kära kollegor som jobbade! Passade på att köpa tivoli-voffla, åkte endel karuseller, satt i greenroom och umgicks med folket där och sist men absolut inte minst.. så var vi i massagerummet. Sjukt härliga massagestolar var det, satt där i säkert 40-50 minuter! Kollade en stund på "Säkert" som spelade på scenen.

Sen jag kom hem har jag pratat en rätt lång stund med mamma i telefon. Hon hade en del o berätta, endel tråkiga nyheter tyvärr. Blev väldigt förvånad.. alltid tråkigt att höra sånna saker. Men.. det är sånt som händer.

Imon är det jobb iaf och det ska bli kul.. hoppas jag :D Brukar ju ha roligt på mitt jobb så chanserna ser rätt ljusa ut! Fint väder ska det tydligen också bli, fint de!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0