En kick-off att minnas

Igår var det alltså Kick-off med Grönan-gänget och det blev lyckat, minst sagt.
Dagen började med att jag mötte upp Emma på tunnelbanan och åkte vidare mot stan för att möta upp Anna och åka vidare mot Vasamuseét där vi mötte upp Martyna. Vi gick mot Galärparken som var rätt tom. Vädret var ju sådär så vi kände att risken att folk skulle banga fanns ju. Men sen kom tre till grönalundare så vi gick med dom till några "tält" för att slippa bli blöta. Sen kom det bara fler o fler folk och stämningen var på topp! Vädret blev också bättre så det var super! Sen lite innan 5 stack alla till Gröna Lund där vi blev indelade i lag. The Pink Team var det som gällde för mig! Dock var vi inte så grymma. Vi körde en 5-kampsgren, sen körde vi på att åka så mycket karuseller det bara gick! Och äta massa vofflor, hamburgare, remmar osv, man fick ju passa på när det var gratis ehe.

Sen vid halv 9 var det liten kort prisutdelning i Tyrolen innan det var dags för massa dans. Senare vid 23-tiden åkte vi mot Kungsträdgården och gick till Viktoria där "efterfesten" skulle vara och det var supermycket folk. Det blev endel häng och massa dans. Jag och Viktor stannade kvar till nästan 3 då det stängde.. sen dröjde det ytterliggare 48 minuter till bussen gick så vi letade efter matställen men inget var öppet så det fick bli 7eleven. Åkte sedan hem. Hade iaf superkul, är så taggad inför sommaren nu!! Bilder finns på fejjan såklart!

Idag gick jag upp vid 12-tiden. Segade ganska rejält de första timmarna. Gick till Lidl för att handla lite nödvändigt.. och onödvändigt men gott. Sen lagade jag mat, duktigt nog, och riktigt gott blev det! Sen åkte jag in till Odenplan för att möta upp Martyna och Paulina. Vi gick till ett Café, satt o snackade om lite allt möjligt, trevligttrevligt!

Nu är jag hemma och ska ta det superlugnt, skönt.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0