Can't stop dancing

Hejhej!
Igår var det jobb till stängning. Det gick helt okej, var mycket folk hela tiden så vi hann inte förstäda så mycket så jobbade över en halvtimma eftersom allt tog längre tid. Sen var det iaf pubkväll med Grönanfolket. Riktigt trevlig kväll blev det. Gick först till Lejonbacken, sen vidare till After. Där blev det galet mycket dans, inte mycket tid som vi stod stilla. Egentligen har dom inget "riktigt" dansgolv där inne men vi hittade lite utrymme att dansa på! Så det blev dans till stängningen vid 3, sen vidare till donken för glass och tidsfördröjjning tills bussen gick.

Idag var man lite seg den första halvan av dagen. Stack sen o handlade lite mat, sen dusch o fix för att åka in till stan. Mötte Anna o hennes kompis, vi gick till ett cafe där Sarah o hennes två kompisar satt. Sen åkte jag och Sarah till vårt kära Grönan för att kolla på Familjen. Jag tyckte dom var bra med det tyckte varken Sarah, Richard eller Antonio så det blev att vi gick därifrån. Åkte karuseller till stängning.

Nu är jag hemma och kollar lite tv och tar det lugnt. Jobb tisdag-fredag. Sen till helgen kommer Erika hit!!! :D Så roligt att hon lyckades vara ledig samma helg som jag är ledig. Att det är lönehelg gör ju inte saken sämre! Hoppas på bra väder också så tror jag det kommer bli en toppenhelg!! (:

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0