Bra dar

Tjaa!
Det har varit två bra dagar som svept förbi. I tisdags var jag ledig och det var underbart väder så jag åkte in till stan för att möta upp Anna vid Humlan. Där låg vi hela dagen och stekte i solen och pratade en massa. Har ju träffats genom jobbet så inte känt varann så länge så det fanns ju massa o prata om (: Sen kom Paulina förbi också då hon var i närheten.

Sen gick jag och hämtade ut mat på Panini. Hade "gillat" deras sida på fb på morgonen och då fick jag en värdecheck på 99:- att få mat hos dom, fett värt! Åkte hem och åt maten, fixade till mig lite sen åkte jag tillbaka till stan igen för o möta upp Anna och hennes kompis Cecilia. Vi gick till en Pub, Dovas, där två andra killar som Anna kände var. Vi satt där, drack lite, mycket prisvärt. En trevlig tisdag-kväll med trevligt folk helt enkelt. Som det ska va!


Igår
var det jobb från kvart i 3. Det var superlugnt verkligen. Åkte hem och fixade mig för att sedan åka till Martyna där Paulina, Andrea och Sonia också var. Det bjöds på god middag och efterrätt. Sen skulle vi ut. Tanken var Café Opera, men sen blev det krabb, så då tänkte vi Labbet, men väl inne i stan var det stängt. Så det slutade på Oxid, helt okej trots att det var väldigt lite folk. Blev iaf serverad av snyggingen Erik som var med i Paradise Hotel, då blev man glad!

Nu är det snart dags för jobb igen, funfun!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0