Äntligen hemma

Efter ett par dagars inaktivitet sitter jag här igen.. hemma. SÅ skönt. Är rätt slut, har i princip inte varit hemma nånting sen.. egentligen tisdag.. onsdag innan jobbet iofs, men det var ju inte så länge. Torsdagen jobbade jag sent så var nog inte hemma förrän halv 1 så det var bara att slänga sig i säng.
Fredag var det jobb. Sen skulle jag möta upp Paulina och några vänner till henne på ett uteställe. Det som skulle bli en lugn kväll slutade inte lika lugnt. Men det var väldigt trevligt i alla fall (:

Lördag, jobb igen. Mådde väl inte great, men så blir det när man kommer hem sent oså. Men det gick bra på jobbet, skönt att sluta tidigt för en gångs skull (21.00). Jag och Paulina åkte hem till henne där vi fixade oss och drack vin innan vi stack till Lobby. Det var riktigt kul att bara dansa loss, Lobby har riktigt bra musik, vi kunde inte gå från dansgolvet för det kom hela tiden en bra låt!!

Idag mådde jag inte dåligt ett dugg, var bara trött. Men gick till jobbet och hade en kanondag verkligen. En hel del skratt med mina supersköna kollegor. Efter jobbets slut, dvs. halv 9, åkte jag direkt till Älvsjö och Willys för o handla. Hade varken mjölk eller yoggi + att jag var tvungen att köpa nå kött också! Så.. nu är jag hemma. Sjukt  härligt att bara vara... inte göra nått vettigt, håller på att ladda upp bilder på fejjan.
Men imon, då händer det grejjer!!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0