Äntligen helg och sol

Så igår kom jag enda till Liljeholmen när jag gick min promenad, inga problem att hitta. Tog dock bussen hem sen, det är ju en bra bit, gick till Lidl o handlade lite frukt, grönsaker o andra nödvändigheter. Det blev en lugn kväll, kollade på "I love you ... Morris" kommer inte ihåg vad han hette. En rätt bra och rolig film. Gick och la mig rätt tidigt ändå, strax efter 11, kunde dessvärre inte somna på direkten.

Idag vaknade jag redan vid 8-tiden, försökte somna om med det gick inte så bra så gick faktiskt upp och gjorde frukost strax innan 9. Satt och drygade ett tag med frukosten sen var det dags för promenad. Idag är det ju superfint väder också så det var kul att gå! Dock gick jag lite "vilse", trodde jag visste vart jag var, men det visste jag uppenbarligen inte. Men jag fortsatte gå åt det håll som kändes rätt och tillslut, utan att använda mobilens kartor, hittade jag rätt iaf. Gick dock förbi huset och vidare mot Älvsjö. Skulle till Willys för att köpa potatissallad. Dom hade erbjudande, 1 kg för 10 kr, hur bra är inte det?! Jag älskar potatissallad, jag är fattig och det var superbilligt, riktigt bra ju! Och utgångsdatumet var inte förrän typ Juli så köpte 2 tillomed!

När jag kom hem la jag mig i trädgården för o sola lite, gick väl sådär. Det var rätt kallt så gav upp ganska snabbt, blev en varm lång dusch istället. Har nyligen ätit mat, fick ju bli potatissallad och köttbullar ^^ Gott och nu är jag supermätt och klockan är bara strax efter halv 3.
Ikväll ska jag iaf träffa Martyna och eventuellt Paulina för en sväng på Utecompagniet!
Imon är det äntligen jobb igen, wiie, hoppas det blir lika kul som förra helgen. Tror denna helgen kan bli bra mycket bra. (:

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0