Vilket erbjudande

Tja!
Dagen har varit bra. Var dock väldans trött när jag gick upp vid 7-tiden. Jobbade kort dag idag, väldigt skönt. Åkte hem och gick till Sörgården för att försöka få tag i chefen för att få arbetsintyg, men hon hade möte så det gick ju inte. Har ringt till lite folk angående boende. Det går framåt iaf (:

Nu de senaste timmarna har jag suttit som fastklistrad framför, först, "Varning för barn". Sjukt kul är det. Gillar verkligen när en tjej från programmet intervjuar en kille och frågar "tycker du piskan borde förbjudas?" killen svarar "njaa... njä, men inte lika mycket drivning tycker jag" Hon svarar "Inom travsporten då?" HAHA. Det tar några sekunder för honom innan han fattar xD

Sen har jag kollat på de två senaste avsnitten av One tree hill. Så sjukt bra. Fick en o annan tår i ögat. Nu får man vänta till sommaren innan nästa avsnitt kommer.

Det poppade upp ett meddelande på Skype. Konstigt eftersom jag bara är vän med Mathilda där, så fattar inte hur denna person fått min skype-adress? I vilket fall som helst, fick jag ju ett väldigt fult erbjudande. Den skrev:

Beautiful Russian ladies

European and American women are too arrogant for you? Are you looking for a sweet lady that will be caring and understanding?
Then you came to the right place- here you can find a Russian lady that will love you with all her heart.

Hahah, wtf??!!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0