When the discovery makes you insecure

Tjaa!
Gårdagen var rätt awesome!! Jobbet gick bra, sen var det bara att åka hem för att stressa så man hann med halv 8-bussen till stan. Mitt i all stress kom jag (mamma) på att jag kanske borde äta något, så värmde 3 faijitas som jag tog nått bett i dåodå medan jag fixade mig. När klockan var 19.35, dvs. den tid som bussen går, så hade jag fortfarande 1 och en halv faijitas kvar. Det slutade med att jag springer till bussen med mat i ena handen och en kasse och väska i andra haha typiskt mig. Hann iaf med bussen.

Mötte upp Martyna i stan, sen blev vi upphämtade av Lina mfl. och åkte vidare till Matilda som hade 20-årsfirande. Det var väldigt trevligt, blev god dricka i gott sällskap! Sen blev det taxi ner till stan där vi stack till Lagerlunden. Där träffade jag också Rebecka, Maria och Ellinor så dom gjorde oss sällskap, funfun!! Sen stack vi till Grace där det var dance-time. Askul hade jag iaf, men det blir väl så när man går ut med underbara vänner!


Sen stack jag till jobbet gör att sova. Vid 10-tiden går jag ner till jobbet för att fixa till mig och börja jobba. Då upptäcker jag till min förvåning att kassan var öppen!! Vi låser den alltid. Sen när jag kollar i den så är den tom :o Då börjar man bli lite rädd och undra vad som pågår. Messade Madde för o fråga om dom tagit ut pengarna o lagt dom nån annanstans, men icke. Hon ringde runt lite och sen kom hon och den ena chefen ner till jobbet. Det är fortfarande ett mysterium hur detta har hänt??! Någon har ju uppenbarligen "brytit" sig in.. men dörrarna var ju låsta så det är väldigt konstigt hela grejjen.

Jobbdagen gick väl annars bra, var dock supertrött sen när jag åkte hem. Snart kommer Johanna hit, blir en väldigt mycket chillkväll vilket behövs efter gårdagen.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0