Solsken o trötthet

Heelluu!
"Hann".. (orkade) inte skriva igår. Iaf, vaknade av någorlunda solsken, alltid härligt! Gick en promenix med Erix (Erika), ja jag gillar o komma på nya ord. Vi pratade bland annat om den underbara resan, miss it so much! Trevligt var det iaf, behövdes innan jobbet. Trodde det skulle bli lugnt eftersom det var söndag, men icke. Det var saker att göra hela tiden, vilket på positivt på sitt sätt. Man har inte tid att sukta efter kakorna till exempel haha.

Idag var det åter dax för jobb. Vädret var ganska fint under dagen vilket gör att man bara får ännu mer ångerst av att stå inomhus o veta att man inte slutar förrän halv 6. Jobbet gick väl bra, saker att göra hela tiden. Sen blev det lite träning, men bara ett kort pass idag. Var så trött så får ta igen imon. När jag åkte bussen hem somnade jag, vaknade när vi var på "stationen" i Rottne.. vilken tur att jag inte vaknade 5 min senare, då hade jag missat min hållplats, dvs. sista hållplatsen i Rottne.

Nu sitter jag här, har varit duktig och lagat god mat till jobbet imon, couscous med lite blandade grönsaker och köttbullar, mums! Håller nu på att ladda upp bilder från Fuerteventura på fb. Kände att det var dags nu sådär efter 1 och en halv vecka. Dock gör det bara att man saknar det mer, var ju så härligt! Jaja, får se till att åka till nått annat grymt ställe snart.. eller aa, lär ju inte bli förrän tidigast ett halvår.. men ändå!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0