Sån gulleboll

Hej!
Dagen igår var bra. Började jobba vid 9 och slutade vid 2. Tog bussen vid 10 över 3 till Tingsryd för att hälsa på Peo, Maje och lille Linus! När jag kom kollade vi några avsnitt av Big Brother. Åt även supergod tacos som Maje gjort.. sen blev det även kladdkaka. Senare stack vi till Trensum där Peo jobbade. Fick mig en liten rundvandring för o se hur man gör.. exempelvis grillkol, smoothie osv!
Sen åkte vi hem igen för att kolla lite film och äta ost och kex, gott o mysigt! Har såklart myst en massa med världens sötaste Linus, man vill bara krama sönder honom!! Gulligast blev han ändå när han tog på sig denhär!

Åkte med 10-bussen till stan för att jobba vilket gick bra. Först var det lite segt men de 3 sista timmarna bara sprang iväg och plötsligt var det dags att sluta. Snäll har jag varit idag känner jag! Stack o tränade innan jag tog bussen hem. Träffade Erika på bussen, kul o prata med henne.
Vi kan konstatera att båda saknar Fuerteventura lika mkt och vill bara tillbaka. Ja.. fy, för en vecka sen var man där, satt förmodligen i baren efter en god middag. Drack massa goda drinkar o hade trevligt sällskap. Åh, saknar. <3


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0