Ny månad, nya tag

Tjaa!
Dagen har varit najs. Kände mig värsta glad på jobbet, energin sprudlade.. som man kan säga. Kände mig faktiskt trevlig mot nästan varje kund. Vet inte varför det blev så, men jag hoppas det håller i sig. Slutade vid halv 6, men tänkte att jag kunde vara kvar lite till o vara social med Malin ett tag så tänkte ta 20 över 6-bussen till träningen. Missade den så fick ta nästa. Hann iaf träna 1,5 timme så det var ju najs.

Nu så sitter jag här o ska snart sova. Lagt upp lite bilder från helgen på fb. Får se till o lägga in bilderna från Fuerteventura snart också.. Men inte imon, för då är det jobb, sen åker jag till Tingsryd till Peo, Maje och lille Linus. Ska bli myys!

F.ö. Något sjukt oväntat som hände idag när jag åkte buss. Det ringer ett långt o väldigt okänt nummer på minn mobil. Jag svarar. Hör inte så mkt, fattar ingenting, han snackar om "Carlos, I'm Carlos" jag bara, "eeh, okey? and who is Carlos? do I know you" .. ja, jag ska inte skriva hela vår konversation här, men vi hade tydligen träffats på ett uteställe i Fuerteventura, snackat lite, tydligen bara i några minuter. Fattar inte hur fan han hann få mitt nummer på bara några minuter?! haha. Men han verkade ju trevlig när vi pratade i telefon, även om jag blev sjukt förvånad, då jag verkligen inte har något minne av detta? Haha. Jaja, en liten rolig grejj bara. Dags för sovdags snart.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0