More than 1 year ago..

Tjaa!
Denna dag har varit bra. Ganska soligt vilket alltid är välkommet! Öppnade på jobbet idag, var sjukt lugnt. Förstår inte vad som hänt med allt folk, vart är alla? Iaf. Slutade vid 2-tiden.
Sen var det dags att åka till mamma.. min riktiga mamma! Var väldigt trevligt att träffa henne igen. Var över 1 år sen jag träffade henne sist. Förutom att vi stötte på varandra i en affär en gång, men inte mer än det. Denna gången åkte jag även dit själv för första gången, annars brukar alltid Anki och en annan vara med, men icke denna gång. Det blev kaffe och kaka och prat om allt som hänt osv. (:

Bjuder på denna otroligt fuula bild på mig och min mamma (; Tagen i 7:an, därav mitt fula utseende. Inget fel på mamma dock! Har nästan inga bilder på oss två tillsammans så det fick bli denna (:

Sen stack jag och tränade. Tänkte först bara köra 1 timma så jag skulle hinna med 17.20-bussen, men när jag stod där på crosstrainen och var så taggad så blev det träning i nästan 2 timmar istället, göööttt! Sen att det fanns endel snyggingar gjorde ju inte saken sämre (; Eller, dom såg snygga ut på avstånd iaf hehe.
Såhär fint var det på himlen när jag väntade på bussen.

Har duschat och ätit lite sen jag kom hem. Kollade mejlen och såg att jag fått 5 svar från olika personer jag mejlat om angående boende. Det finns en som verkar perfekt.. lite too good to be true. Jag vågar inte riktigt lita på personen, så ska göra ett telefonsamtal imon som förmodligen kommer säga ganska mycket om man ska köra på eller avsluta det hela.
Men två av dom andra som svarade verkade också ganska intressanta så dom har jag mejlat tillbaka till, hoppas på svar snart!!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0