Hur ska detta gå ihop?

Tjaa.
Gårdagen var bra. Började med att Mathilda ringde o väckte mig vid kvart över 8. Brukar hata när nån ringer o väcker mig, men eftersom det var Mathilda så gjorde det inget, blev bara glad :D Var kul o höra hennes röst igen o höra hur allt var med henne, saknar henne, väldigt mycket. Minst 4 månader kvar tills vi ses, känns lite tråkigt. Men samtidigt, tiden går ju så fort o snart är vi där!

Jobbet gick bra o träningen likaså!
Idag var det jag som öppnade på jobbet. Var sjuukt lungt på förmiddagen, städade o fyllde på massa dricka o lite allt möjligt bara för att göra något. Slutade ju vid 2 idag så åker hem direkt. Ringde till Gröna Lund för att fråga när utbildningen börjar. Fick en liten chock när de sa att tillfällena var antingen 7:e eller 15:e april!!! wtf, det är ju snaaart. Får lite smått panik. Visst, jag kommer köra på det senare datumet, men ändå, det var runt den 15;onde, dvs. vissa grejjer kan mycket väl vara den 13:e osv. Okej.
Nu måste man alltså skynda sig som fan för att hitta boende. Har meljat några som jag hittat på blocket som verkat ganska bra. Men aa.. känns lite jobbigt nu. Vill bara hitta någtot vettigt ställe att bo på så kan jag vara lugn med allt annat.

Aja.. sitter o kollar Big brother nu, har kollat reprisen sen igår också. Det är faktiskt roligt ibland. Alltså så att man skrattar rakt ut. Sen blir det läggdags, nångång lite senare. Imorgon blir en bra dag. Kväll iaf. Då ska jag träffa Rebecka vilket inte kan bli annat än bra!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0