Dop

Tjaa!
Igår blev det nattjobb vilket gick bara bra, ganska lugnt ändå, skönt!
Idag vaknade jag först vid 9 men kände att jag kan ju fan inte gå upp nu efter bara sovit typ 4 timmar, så somnade om o gick upp vid 11. Var faktiskt inte så trött även om jag bara sovit ungefär 6 timmar, konstigt detdär. Iaf, har duschat, kollat senaste avsnittet av oth. Nu har jag precis fixat färdigt mig. Ska åka till Tingsryd på dop för lille Linus. Ska bli trevligt! Sen blir det jobb... inte lika roligt.. menmen, det är ju fint väder iaf :D Inte varje dag det är sol i Växjö.

Denna supersöta pyjamas-bodyn hittade jag igår, kunde verkligen inte låta blki o köpa den. Så detta får bli Linus dop-present från mig!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0