Do I Dare?

Hejheej!
Måste bara börja med o säga att jag köpte jackan som jag skulle köpt i helgen, so happy!! Fick tillomed 10% rabatt på den (;
Denna dag har varit bra. Jobb på förmiddagen, stack o tränade mellan halv 3-halv 5, skönt. Såg även en redig snygging, synd bara att han kom så sent. Åkte hem med mamma. Ringde lite samtal sen blev det en promenix med Erix eheh. Trevligt var det iaf.

Nu kollar jag på Big Brother. Innan kollade jag på Efterlyst, blir nästan lite rädd. Hur ska jag våga bo ensam i Stockholm, åka tunnelbanan själv på natten och gå hem själv också för den delen. Kommer vara rädd hela tiden säkert (när det är mörkt) och oroa mig för att någon ska hoppa fram ur någon buske. Jag borde inte kolla på Efterlyst, men kan ju heller inte låta bli.
Har ont i huvudet, hoppas verkligen det går över, vill inte bli sjuk nu.
Hej då.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0