Danshumör och kändis

Hellu!
Nu är det söndag och även denna vecka är snart slut. Var några dagar sen jag skrev.
Torsdagen var det jobb. Efter jobbet träffade jag Rebecka. Vi åkte upp till Samarkand för en fika o massa prat på Askelyckan. Blev några mycket bra timmar, finns alltid så mycket att prata om när vi ses! (:

Fredagen började värsta bra. Fint väder och lagom mycket folk. Sen blev den förjävlig. Snön kom och det var fullt upp från klockan halv 3 tills jag slutade, minst sagt. Hann knappt dricka emellanåt bara för det var folk hela tiden, vilket blir lite jobbigt eftersom man blir helt torr i munnen. När jag väl slutar och åker hem får jag sms om att en jobbarkompis är sjuk o inte kan jobba sitt lördagspass och frågar om nån annan kan ta det. Det slutar med att jag får göra det. Inget jag var så peppad då jag hade planer inför kvällen, utgångs-planer alltså!

Åkte iaf in till stan för att möta upp Maria. Vi åkte hem till henne, fixade oss färdiga och sen drack vi lite oså innan vi stack till Grace. Där blev det massa dans till skön musik. Jag hade en riktigt bra kväll, var på galet danshumör så det blev awesome!! Sen stack jag till jobbet för att äta och lägga mig. Sov på övervåningen bara för att slippa krabba med buss eftersom jag skulle in o jobba på morgonen.
Igår vaknade jag typ varje timme kändes det som, men gick upp vid 10. Gick ner till jobbet o började fixa mig o fixa iordning inför öppning. Allt gick bra, lagom mycket folk och ingen bakfylla, sköönt! Dessutom så kom det en kändis o handlade av mig. Ingen mindre än Markoolio!! Var först lite tveksam om det var han, men när han väl beställde hörde jag ju på rösten att det var han! Lite kul ändå hehe.

På kvällen kom Erika hit så kollade vi först på Melodifestivalen och sen på filmen Puss. En myskväll blev det iaf vilket också behövs ibland!

Idag vaknade jag vid 12-tiden. Skönt o sova ut riktigt. Min första lediga dag på 13 dagar, skööönt! Har kollat på oth, ätit vofflor och när telefonen ska jag ringa lite samtal, viktiga sådana!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0