12-i-rad

Helluu!
Några dar sen jag skrev sist, helgen är redan slut och min 12-dagars-jobb-i-rad period har börjat. Helgen var toppen!
Fredagen var det jobb 9-15, åkte upp till Samarkand för att möta upp mamma o pontus. Hittade en jättesnygg jacka, men tänkte att jag kunde vänta till lördagen eller söndagen eftersom jag ändå skulle in till stan då. Åkte iaf hem, sen blev det in till stan på kvällen igen, förfestade lite med Malin och hennes kompisar. Sen stack vi till Grace. Helt okej kväll, tappade bort endel lite dåodå så det var lite segt.

Lördagen åkte jag in till stan för med 1-bussen för att träffa Jessica, men eftersom hon in skulle komma förrän halv 3 så passade jag på att gå en promenad runt sjön, gutgut. Sen träffade jag äntligen Jessica för första gången sen studenten, sjukt att det gått så lång tid. Men det var superkul iaf, har saknat henne så! Gick och åt god mat på stan. Sen stängde det vid 4 så då gick vi vidare till Broqvist för att fika lite hehe, sen när det stängde vid 5 så satte vi oss på stationen, massa prat och skratt blev det (:

När jag kom hem åt jag god man med familjen och grannarna, sen stack jag till Ramona där jag var resten av kvällen, mys på det också!

Igår så åkte jag ju då in till stan och Grand Samarkand innan det stängde för o köpa jackan. Självklart hade dom inte den i min storlek nu och jag hann inte sticka ner till stan innan den stängde så det var ju typiskt. När man väl hittat en så fin jacka och dessutom hade 50 kr rabatt, men den gick ju ut igår.
Sen stack jag till jobbet för o vara lite social med Malin medan jag väntade på att klockan skulle bli kvart i 6. Då mötte jag upp Maria, Rebecka och Ellinor. Det blev mat på Rice and Spice. Mycket gott var det. Sen åkte vi hem till Maria där det blev massa prat och glass!! Superbra kväll som vanligt med mina fina vänner!

Denna dagen har bestått utav jobb. Sen joggade jag faktiskt runt sjön för första gången iår. Mycket härligt väder för en joggingtur. Nu kollar jag på Big Brother nörd som jag är. Men man kan ju faktiskt få sig ett gott skratt ibland. Kollar även första avsnittet av Bachelorette, kunde inte låte bli hehe.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0