You never know how it ends

Heej!!
Igår var det alltså pubkväll som varje söndag. Var inte speviellt taggad först pga det superdåliga vädret. Men tog mig samman och gick till busshållsplatsen i ösregn. Möter upp Anna och hennes franska kompis Fabian vid t-centralen. Blir till att prata engelska ett tag, gick rätt bra ändå, suger ju egenteligen på engelska. Framme på grönan gick vi upp till omklädningsrummet där Martyna och Paulina var, satt där och drack lite innan vi drog till Lejonbacken.

Först var det ganska lite folk, men sen runt 10-tiden kom det supermkt folk, alla hade varit på en föreläsning, men vi valde att strunta i den, dumt beslut av oss. Aja, efter ett tag tog vi båten över till After och var där tills det stängde vid 3. Sen drog jag och några till Patricia och dansade loss! Så himla fult vare med vakten. Precis när jag kommit in och gått några meter tar vakten tag i mig och säger "du får bli ett undantag idag", bara för jag inte fyllt 20 än kommer jag ju egentligen inte in. Sen är det en annan kompis som också är 19 som skulle in, men icke, hon kom inte in konstigt nog. Well, det var väl tur att jag fick bli undantaget då hehe. Fick f.ö. fribiljett för mig och en vän till nästa söndag, greeat, då vet man vart efterfesten är efter nästa Officiella pubkväll. Lönehelg dessutom. Kan bli galet.

Kom hem vid 12-tiden och var sjukt seg så efter lite kycklingpaj som blev min frukost så la mig och sov nån timma. Nu har jag fixat mig och är redo för att åka till jobbet strax. Skönt att börja sent och inte ha så jättelångt pass.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0