Viva la fiesta, viva la noche

Tjaa!
Nu var det ett bra tag sen jag skrev här, två veckor eller nått sånt och det har såklart hänt del på den tiden. Johanna har varit här på besök. Det var mycket trevligt, vi hann med lite utgångar, promenader i stan, kolla på Petter och September som uppträdde på Grönan. Roligt att hon kom upp iaf (:

Efter det så har det varit mestadels jobb och utgångar. Förra helgens pubkväll var grymt rolig, träffade en vän jag inte träffat på ett år på After, väldigt oväntat. Så hängde med dom till The Lab sen. När jag kom hem och ställde alarmet var det ungefär 2.5 timmar kvar till jag skulle upp igen (Y). Konstigt nog var jag värsta pigg o taggad på jobbet. Sen var tanken att gå hem o sova när jag slutade.. men mötte Sarah och Gustav utanför grönan som då frågade om jag ville följa med till Lejonbacken. Efter några om o men hängde jag med, trevlig kväll som slutade en stund på Softbar.

Sen på onsdagen var det dags för utgång igen. Tanken var, som det brukar vara, att dra till Café Opera, men som brukar sluta slutade det denna gång också, att vi aldrig stack dit. Martyna och Paulinas tåg var nämligen försenat över 1 timme vilket betyder att vi inte hade hunnit föra. Jag, Paulina och Karin åkte hem till Paulina, satte oss på taket och drack. Sen kom Martyna och Linnea också. Sen stack vi till Lobby och dansade natten lång. Riktigt lyckad kväll tycker jag.

Tur väl att man började sent på torsdagen, jobbade till halv 12. Hoppade på båten och skulle åka hem då jag stöter på Martyna, Emilia och Linnea som frågar om jag vill hänga med ut, ja så ännu en utgång blev det, dock nykter, men det var trevligt ändå. Fredagen var fin så åkte mot Gröna Lund och mötte upp Sarah. Vi satte oss vid havet o stekte lite innan jobbet. Efter jobbet mötte jag upp Martyna och Paulina. Vi drog till Oxid där det blev massa dans.

Lördagen
var det grymt varmt o fint väder så solade lite innan jobb. Efter jobbet mötte jag Simon utanför grönan, vi stack sedan till my favortie place Wok house Där Viktor och Peter var. Sen kom Emilia också så vi stack till Softbar där det blev massa dans!

Igår var jag ledig, rätt skönt måste jag säga. Gick en promenad och sen till affären för att inhandla nödvändigheter. Hem och fixa sig för att sedan åka till stan, hämta lite grejjer och sen vidare för att möta upp Paulina och Anna. Vi gick till Apberget där Julia och Patrik var. Sen kom även Martyna, Karin och en till tjej. Vi drack och hade trevligt innan vi drog oss mot Lejonbacken för pubkväll. Där var massa grönanfolk och det var superkul, bara träffa o prata runt. Sen stack vi till After. Sen var jag o Amy sugna på att dansa så åkte först till Labbet men där kom vi inte in (konstigt att jag gjorde det förra söndagen).. iaf, så tänkte vi dra till Kickis, men det hade stängt, även att klockan bara var 20 över 2. Så vi körde på sista alternativet, festbåten Patricia som har Gayklubb på söndagar. Dessutom var det skumparty just igår. Behöver jag säga att det blev en galen kväll? Sjukt rolig kväll från början till slut.

Dagen börjar med ett samtal med Erika, trevligt och bra för då blev jag lite mer pigg och gick upp, käkade frukost oså för att sedan åka till Eriksdalsbadet där jag mötte upp Anna, Sarah, Antonio, Micke, Richard och en till tjej. Vi la oss ute i gräset vid poolerna och solade. Åt lite mat sen, eller pannkakor blev det för min del.. o en ostfralla också, Gott.
NU är jag hemma och ska bara ta det jättelugnt ikväll. Känns som man aldrig är hemma nu för tiden. Fast jag gillar det, som det ska va. Nu blev jag rätt trött kände jag så det blir lite slapp framför tv:n sen sova. Jobb tisdag-fredag! (:

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0