Same end as always

Tjeena!
Igår var min första lediga dag på min minisemester eller vad man nu vill kalla det. Gick en härlig promenad i det relativt fina vädret. Fixade iordning lite grejjer att ta med, åkte senare in till stan för att köpa hårfärg. Mötte upp Martyna för att sedan åka hem till henne, färga hår o fixa oss. Sen kom även Paulina och Mirsal och gjorde oss sällskap. Sen kom även Emilia av samma anledning.

Vid 20 över 11 åkte vi mot stan och Café Opera. Tyckte vi var  i hyfsat god tid, gratis inträde t.o.m 00.30, vi var där strax innan 00. Slutade dock som det gjort varje onsdag i jag vet inte hur länge. Att vi ger upp o går nån annanstans. Dom släppte i princip inte in något folk, var redan typ fullt där inne o när dom väl släppte in gick ju den betalande kön före, förståeligt nog. Vi stack till Oxid iaf, lite seg i början med sen dansade vi loss, riktigt kul. Tänk, man kan ha kul utan alkohol också, iaf jag och när det finns ett dansgolv (;

Idag är det fett grått väder så blir nog rätt chill nu. Ska träffa Anna sen o hitta på nått. Hon o Emma skulle träna vid 4, vet inte om jag orkar vara så duktig, har fortfarande lite träningsvärk sen joggingturen, otränad som man är. Ikväll kommer Malin hit o stannar hela midsommarhelgen. Väldigt spontant men kul!! Ser verkligen fram emot denna helg- Midsommarafton på fredag o jag är ledig, börjar inte förrän halv 5 på lördag, jobbar söndag men sen är det officiell pubkväll, kan bli gryymt!!!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0