Nu överlever jag.

Tjaa!
Då var det söndag..igen. Veckorna går så snabbt.. Helgen har varit väldigt bra.
I fredags var det utgång med ett gäng härliga tjejer. Tanken var först Lobby men kön var längre än vi trodde. Vi ställde oss i vip-kön och var såhäär nära på att komma in, för vakten frågade oss hur många o gamla vi var och höll på o kolla legg, sen kommer en annan vaktjävel o säger "men dom står inte på vip-listan". O där sket det sig. Så vi gick vidare till Oxid o dansade ett tag. Sen till Nype där Per fixade in oss for free. Rätt okej ändå. Hade iaf en bra rolig kväll!

Lördagen hade jag ställt alarm vid kvart i 12, tänkte att min familj skulle komma runt halv 1-1, då skulle jag hinna dammsuga o lite så. Kvart i 11 ringer mamma.. hon säger att dom står utanför.. först tror jag hon skämtar, men sen säger hon "det är en gul bil på garageuppfarten".. då fattade jag att det inte var ett skämt. Grejt, hade knappt vaknat. Menmen, strunt samma, dom kom iaf och det är ju viktigast! Blev frukost med hela familjen första gången på jag vet inte hur länge. Senare gick vi till Älvsjö för att åka in till stan. Blev shopping, alldeles för mkt för min plånbok. Men riktigt bra köp blev det!! Lägger väl ut några "inköps-bilder" sen hehe. Mat i kungshallen blev det också innan vi åkte till grönan för att åka karuseller. Sen blev det den traditionella tivolivofflan samt lite gott att dricka på kryddhyllan!

Idag sov vi "länge" men inte gjorde det så mkt när vädret var skit. Så vi har bara varit hemma och ätit. Ätit hela tiden känns det som haha. Åt först frukost, sen fika på min favorit-paj, dvs. hallon/blåbär. Sen blev det mat innan dom åkte. Detta under loppet av typ.. 5 timmar haha.  
Nu har dom åkt hem iaf, känns nästan lite sorgligt, blev väldigt kort, men bättre än inget! Var roligt att träffa dom igen. Kvar lämnar dom ett fullt kylskåp, minst sagt. Har aldrig varit så fullt som nu haha. Men det är bra, då överlever jag ett tag till och behöver inte slösa så mkt pengar på massa tråkiga saker.. dvs. mat!! haha.

Ikväll var ju tanken pubkväll.. kan erkänna att jag inte är så pepp nu med tanke på äckelvädret.. dessutom för ju tanden/käken fortfarande lite ont, inte lika illa som innan, but still. Huvudet börjar med kännas av. Får se faktiskt. Fan att vädret ska påverka en så mkt, var ju verkligen taggad i början av helgen.. och vill ju egentligen, det är nog mest att man ska ta sig dit. Wellwell, vi får väl se hur denna kväll slutar.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0