I'm free

Tjaaa!
Dagen som varit har varit braa! Blev lite dammsugning av rummet. Sen tog jag mig en joggingtur i ungefär 50 min, lite stolt ändå. Sen blev det  matlagning och fix inför jobbet. Var i Wofflan idag, happy for that! Lika bra som vanligt. Hyfsat lite folk, ösregn blandat med solsken. Slutade halv 12, missade precis tunnelbanan så fick vänta 15 minuter, så typiskt. Oså trög som man är hade jag glömt hörlurarna till ipoden hemma så ingen musik hade jag, fett tråkigt. Så kom inte hem förräns strax innan 1.

Nu till den stora goda nyheten, jag fick LEDIGT på MIDSOMMAR!!! Trodde det var i princip omöjligt, dels för att, det är ju trots allt midsommar, och även för att jag fått ett mejl ang. en annan ledighet jag sökt, där det stod att det så mörkt ut för midsommarafton. Men se där, ledigt fick jag så jag är väldigt glad!! Insåg även att nu är jag ju ledig onsdag, torsdag, fredag o börjar inte förrän halv 5 på lördag. Långledigt alltså. Känns nästan lite tråkigt att inte jobba på så länge.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0