Fina dar

Tjaa!
Har haft två riktigt härliga dagar! I tisdags var det jobb i Coffeebar som för ovanlighetens skull gick riktigt snabbt och dessutom rätt kul, iaf när Emma gjorde mig sällskap!! Slutade redan halv 6 och mötte Emilia på vägen till omklädningsrummen. Lite spontant sådär hänger jag med henne och Maija till Skansen. Vi köper med oss varsin risifrutti, fralla och dricka att ha o äta på medans vi väntade på att premiären av Allsång på Skansen skulle börja. Blev en mysig kväll men bra uppträdande av September och Danny som sedan avslutades med cider på Hasselbacken.

Idag var det jobb i Wåfflan som gällde vilket också har gått super trots den galna värmen. Även denna dag slutade jag halv 6 och eftersom vädret var underbart och det ryktades om att Håkan Hellström skulle uppträda en sväng på Grönan var ju inte tanken att åka hem så lockande. Dock kändes det som alla jobbade eller av nån tråkig anledning inte kunde komma och joina mig. Hoppet var nästan över tills jag gick förbi hamn 3 och ser att Emma jobbar. Går fram o snackar och får reda på att hon slutar 7. Toppen, där var det bestämt! Kollade på Håkan, åkte Jetline, åt tivolivåffla och hade det trevligt. Åkte sedan hem till Anna där även 3 kompisar till henne var. Satt bara ute o snackade o skrattade. Trevligt jaa!

Fick vänta 20 minuter på att bussen hem skulle gå, drygast var att både mobil och ipod var urladdad. Nu när jag kom hem blev jag även sjukt orolig då det först när jag satte på den stod att kortet var spärrat och jag kunde inte slå in pinkoden :o men startade om och det funkade. Läste igenom några skickade sms från söndagen. Där kom bekräftelsen på att det inte var så nyktert. Skäms på mig.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0