Ajaj tand

Tjoo!
De senaste dagarna har det varit jobb varje dag. I tisdags åkte jag sen hem till Martyna på kvällen där vi + Paulina körde filmkväll + firning av att Martyna har bott i Stockholm 1 år, men lite gott att dricka. Sov dock inte så gott denna natt, vaknade av att jag har skit ont i innesta tanden och typ halv käken. Tänkte att det kanske bara var att jag legat konstigt, men icke. När jag senare vaknade för att gå upp gjorde det fortfarande ont. Kan säga att det fortfarande inte gått över, det gick över lite igår vid två tillfällen.. när jag tagit ipren. Fan vad jävligt det är, känns som tänderna och den del av tungan som är därvid har bedövats. Vet inte om det är visdomstand eller vad? Det är nu man skulle ha en man som är tandläkare (;

Onsdagen var det långdag på jobbet, kvart i 1 till halv 12. Gick dock rätt snabbt. Efter det gick jag till Josefina där Martyna, Paulina, William och Jesper var. Drack lite vin o hade trevligt. Tidig hemgång sen runt halv 2. Dock hade jag otur med bussen..igen. När jag är vid Gullmarsplan står bussen där ett tag tills en vakt senare kommer o säger att alla måste gå av :o fattar ingenting, hörde nått om spya.. men inte behövs det bytas buss för det?? Tillslut kom en ersättningsbuss och den som skulle slutat som en hyfsat tidig kväll blev tillräckligt sen för att inte kunna sova tillräckligt många timmar.

Igår så jobbade jag bara till halv 6. Tanken var att bara vara hemma hela kvällen o ta det lugnt. Men sen kom det flera förslag att hänga med på.. men det blev tillslut att åka mot Mariatorget för att möta upp Martyna för att sen möta upp Mattias, Julia och Max för att spela biljard. Faktiskt riktigt trevlig kväll, speciellt med tanke på att vi tjejer vann i sista avgörande rundan ;D

Idag gick jag upp vid strax innan 9 för att hinna med allt. Duschade, lagade mat och satt sedan o åt frukost när jag får ett samtal från artistservice. Hon frågar om jag vill vara ledig idag för dom hade redan så bra med bemanning o med tanke på vädret behövs det inte så mkt. Funderade en stund men tackade sedan ja. Dåligt för ekonomin.. men har fortfarande ont som fn i tanden och det har spridit sig till huvudet med.. så kanske lika bra. Slipper jag stressa dessutom. Så nu ska jag ta det lugnt ett tag till sen under dagen ska jag åka in till stan o köpa lite presenter till pappa o Pontus. I helgen kommer dom, min familj! Ska bli superkul o bra o träffas igen, saknar dom <3

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0