En massa grymma dagar

Här var det ouppdaterat! Orkar eller har inte tid o skriva, är anledningen till denna tomhet. Men jag har haft väldigt mycket kul den senaste veckan, thats for sure! Iofs, det har mest varit jobb och fest. Inte så mkt annat, men det är ju kul! Mest fest dock.

Kan ju börja lite smått med onsdagen som blev utgång. Träffade först den där amerikanska tjejen jag skrev om i förra inlägget. Hon o hennes kompis var på pizza hut så dit gick jag. Dom bjöd mig på ett glas vin, schysst! Sen kom Anna dit och lite senare stack jag, Anna och Dania (amerikanska tjejen) till Dovas dit även Amy kom. Det blev massa billiga shots o drinkar och karaoke innan vi drog vidare till Wok house för o köra lite till för att avsluta kvällen med dans på Oxid. En helgrym kväll blev det!

Torsdagen blev nog rätt lugn med jobb till stängning. Mest en mellandag inför fredagen som väntade!
Fredagen var jag ledig. Anna kom hit en sväng, hon ville se hur jag bodde så vi chillade lite innan hon åkte hem. Sen åkte jag till henne där även hennes kompis Helena var. Vi åkte sedan mot Alvik för o möta upp Amy för att sedan gå till ett par killar vi träffade under onsdagen för att förfesta med dom. Vi kom till Johans lägenhet och var där ett bra tag innan vi drog in mot stan. Var först på nått ställe, minns ej namnet, men mer pub typ. Sen gick vi till Nype och dansade loss! Även detta blev en superbraaa kväll! :D

Lördagen började väl hemskt. Var nog sjuk när jag vaknade, skakade, kallsvettades, huvudvärk och likblek i ansiktet. Men som tur var gick det över mer o mer, lagom till jobbet.. eller okej, kanske inte helt, men nästan! Efter jobbet var ju tanken att dra hem men det blev lite spontan-utgång med Sarah mfl. till After. Helt okej kväll med trevligt sällskap :)

Söndag var det jobb, men slutade vid halv 9 vilket var najs så man hann fixa sig och föra innan pubkvällen. Började på Lejonbacken, slutade på After, i vanlig ordning. Har man tur slutar den på Patricia, men eftersom idiotvakten jag hatar stod vid ingången så sket det sig.. båda försöken. Yes, vi försökte två gånger, fast andra gången berodde det på att dom som stod före oss var för fulla o inte kom in, o vakten trodde vi var med dom så han ville inte ens kolla på Karins legg, dåligt. Aja. Hade en riktigt bra kväll ditills iaf!!

Måndagen var det jobb lagom seg. Började dock inte förrän halv 5 så det var skönt. Slutade halv 12 och tanken att gå hem fanns ju i början av dagen men sen gick ryktet om "Öl efter jobbet". Varför inte tänkte jag? Kan ju bli tidig hemgång ändå. Åkte in till stan o till en pub där ett gäng grönanfolk satt. Drack lite vin och cider och några stack hem. Men vi andra var ju faktiskt pepp på o dra ut. Slutade på Labbet, ett ställe som luktade avlopp till en början och var ganska tomt men framåt senare natt blev välfyllt och lukten försvann (alternativt, jag hade vant mig). Hade en sjukt kul kväll. Spontant o galet som det ska vara! Hemma var jag inte förrän halv 6-6 tiden. Tur att man inte började förrän halv 5 igår.

Ja, för igår var det jobb, en gaaalen dag på jobbet. Massa folk och någon tid att förstäda fanns det inte så lite övertid blev det. Åkte in en sväng till T.G.I fridays på Stureplan för o ta ett glas med Martyna, Paulina och Emma. Kort men trevlig kväll.

Oj vad långt det blev. Ska göra denna sista dag kort i beskrivning. Steka, handla och fix. Amy fyller 21 dvs. ikväll firar vi henne. Vi börjar på Apberget. Vädret är toppen, mitt humör är nog rätt toppen och ja, det är ju fatkiskt onsdag. Kan bli en bra sådan! Tja sålänge!




Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0