Visst gillar vi bekräftelser

Heeeej!
Idag är jag glad. Fett glad, och nöjd.. över mig själv och mitt liv. Helgen har rusat förbi och är nu över.
Fredagen var det jobb till halv 12, sen mötte jag upp Erika och Ramona vid t-centralen, åkte bara hem och tog det lugnt o snackade om allt som hänt sen senast!

Lördagen var det upp o fixa oss för att åka in till stan. Vi gick genom Södermalm, shoppade lite för att sedan sätta oss vid vattnet vid Gamla stan för att bara steka. Senare gick vi o mötte upp Mathilda som kom direkt från Kenya. Väldigt kul o träffa henne igen, känns inte alls som det var ett halvår sen hon åkte, tiden har gått sjukt snabbt. Åkte hem till mig o fixade oss oså. Sen in till Humlan dit även Anna hängde med. Satt o drack där till runt 1-tiden så vi stack till Oxid. Själv hade jag superkul, älskar ju o dansa. Men några ville gå vidare och ja, kvällen slutade väl inte lika bra.. men det var kul så länge det varade.

Söndagen var vi sjukt sega allihopa. Gjrode inget vettigt fram till vi började fixa oss framåt eftermiddagen. Åkte till Medis och käkade mat på Taco-bar, gott. Sen gick vi till en park för att dricka. Fin i allmänhet men endel sunkit folk dock. Sen kom polisen och sa att vi inte fick dricka där o att dom skulle hälla ur vår alcohol. Min kommentar var "tur att man är svamp då så man redan har hunnit dricka upp" haha. Sen åkte vi till Lejonbacken a.k.a. Pubkväll för att dricka ännu lite till och bara umgås med folket. Sen åkte vi till Patricia och dansade loss. Hade riktigt kul kväll, som alla söndagar!!

Idag var man väl något trött när alarmet ringde 8 på morgonen och det var dags att dra till jobbet. Väl på jobbet och morgonsamlingen blir dock dagen mycket bättre. Mitt under morgonsamlingen säger min servicechef att dom har ett diplom till att dela ut för "Månadens stjärna". Han börjar läsa motiveringen och sen avslutar han med "...därför utser vi Virginia till månadens stjärna" !!!!! Fatta förvånad jag blev. Känns fortfarande lite sjukt att faktiskt jag blev det. Känner mig lite stolt. Med tanke på att det är runt 1200 som jobbar där har jag nog rätt att vara lite stolt åtminstone. :)

Jobbet gick bra, rätt snabbt och jag har varit glad hela dagen. Känner mig rätt lycklig. Life Is Good.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0