Time goes too fast.

Tja!
Några dar sen sist. Tänkte uppdaterat i fredags men tiden blev knapp. Fredagen var iaf en braa dag. Sov 12 timmar så var utvilad. Åkte in till stan och klippte mig, blev väl sådär nöjd, blev jättekort tycker jag. Sen tränade jag för ovanlighetens skull, riktigt skönt. Sen åkte jag hem o fixade mig för att sedan åka mot Apberget där jag mötte upp Amy, Maija, Emilia och hennes kompis. Sen kom även Anna och Fabien en sväng. Satt och drack, åt en kombination av chips, kex, kladdkaka med bär haha. Sen åkte vi in till stan och Wokhouse, Galet najs. Sen vidare till Berns som också var grymt. En superbra kväll helt enkelt med massa dans!

Lördagen var det jobb som gällde, rätt lång dag, började kvart i 11 och slutade halv 9. Efter det blev det Hellströms med Paulina, Martyna, William, o co. Kort men trevlig kväll (:

Igår var det jobb, dock bara till halv 6, skönt det. Åkte hem en snabbis för o fixa mig oså innan det bar av med Anna till Emma för att festa. För första gången på mycket länge skippade jag Lejonbacken. Det blev en väldigt trevlig kväll med endel grönan-folk :)
Sov även över där för att idag åka in till frukostföreläsningen på jobbet. Riktigt najs o få gratis frukost som dessutom var mycket god. En bra föreläsare var det definitivt. Sen var det jobb i Wåfflan, vilket gjorde mig glad såklart. Dock väldigt lugnt dag. Slutade vid 9 så åkte hem, duschade och nu ska jag lägga upp lite bilder på fejjan tänkte jag. Är väldigt trött känner jag så blir nog sova snart ändå. Skönt att man inte börjar förrän halv 5 imon. Ta igen de förlorade timmarna, ja tack!

Förresten går tiden för fort, läskigt fort. Pratade med en av mina service-chefer om att han skulle ha sin semester nu, men nej, då har han redan haft den. Vafan, känns som det bara var nån vecka sen han sa att han skulle ha 12 dagars ledigt :o Fan, tiden får inte gå så fort, vill inte att denna underbara sommar ska ta slut så snart.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0