Not much time to sleep

Tja!
Några få dagar har gått sen sist och senast jag skrev var jag ju påväg för att dra ut.! Det blev en mycket lyckad kväll. Åkte till "Apberget" och mötte upp Amy och Maija. Vi satte oss upp på berget i det underbara vädret och musik som spelades omkring. Åt massa gott som dom köpt och drack annat gott. Senare åker vi in till stan och Dovas där vi sjunger lite karaoke. Det går väl mindre bra då vi inte kan låten. Sen kommer även Lydia, Breidy o nån till kanske. Sen drar vi vidare och det slutar med att jag, Amy, Maija och Lydia drar in på Café Opera. Det blir massa dans tills det stänger vid 3. Men jag och Amy är inte riktigt nöjda, vi vill dansa mer, mest Amy eftersom hon fyller år. Vi träffar ett gäng killar som också vill vidare, det slutar med att vi går in på White room, typ 50 min innan det stänger, kändes ju lagom olönt till en början. Men efter att ha vart där kan jag säga att det var de värt, betalt inträde och ett grymt najs place, kan icke klaga!

Dagen efter var väl inte underbar att vakna till då jag gick upp 8, dvs. jag sov 1 och en halv timma. Drog till jobbet för att öppna. Visste att jag skulle ha coffebar så frågade redan när jag började om jag inte kunde få byta. Tillslut fick jag det, till glassen, var grymt mycket bättre!!!! Kanske också hade o göra med att jag stod med Linda, men ändå. Träffade Martyna en sväng efter jobbet, tog en cider på Carl Mikael innan jag drog hem. Somnade ganska snabbt om man säger så.

Gårdagen vart jag galet trött när jag vaknade av larmet, trots mina 9,5 timmars sömn vilket är alltmer ovanligt nuförtiden. Men det var bara att dra till jobbet. Blev Wåfflan vilket gjorde mig glad!! Något som gjorde mig mindre glad var att Ida, min EA, berättade att hon sagt upp sig. Känns riktigt tråkigt, först Julia och nu hon. Två superfina vänner som gjorde dagarna i Wåfflan ännu bättre. Men jag är glad för bådas skull för det dom valt att göra!

Efter jobbet åkte jag o mötte upp Emilia och Martyna för o hänga med dom ett tag, dessutom, en sista gång innan Martyna drar (drog). Sen åkte jag hem till Daniel där Anna också var. Dom hade lite "ölprovning" så jag hakade på. Vi satt o snackade o kollade på dokumentären Take one. Handlar om Swedish house mafia, bl.a. om hur dom kom på låten "One". Grym film och jaa, jag älskar fortfarande låten One, så det var lite coolt o se hur dom kom på den! Blev lite väl sen hemgång så när jag ställde larmet var det bara 2.5 timmar kvar tills jag skulle upp.

Idag började ju dagen inte så bra. Hade ställt klockan på 8. Vaknar, tänker att jag kan ligga o sega lite, vaknar till med ett ryck igen o kollar klockan.. ups, då var klockan 9 helt plötsligt!! Fan, hade 20 minuter på att fixa mig, och jag som skulle packa också, gick ju inte bra. Kom iaf inte sent till jobbet, snarare tidigare, det är bara för bussarna går så dumt under morgonen som jag behövde hinna med halv 10-bussen. Dagen på jobbet var till en början väldigt lugnt, men det blev det galet, men roligt var det ändå. Sålde för 18000 nånting vilket är väldigt bra om man jämför med t.ex. igår då jag bara sålde för 12.

Efter jobbet åkte jag för o hämta tågbiljetterna. Har packat mestadels sen jag kom hem, lite duktigt av mig. Ska bli trevligt att åka hem, även om det känns fett tråkigt att missa den officiella pubkvällen, vet att den kommer bli gryyym. Menmen, kunde varit värre, jag missar ju inte Stjärngalan iaf, för den läär bli awesome!!!
Ska nog sova snart, upp very early tomorrow. Känns nästan lite konstigt att åka tillbaka mot de småländska skogarna, får väl se vad jag kommer känna när jag kommer dit!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0