Mer o mindre lyckat

Helluu!
Några dagar sen jag skrev. Tisdagen var det jobb som gällde. Dock bara till halv 6. Mötte upp Martyna, Paulina och Emilia efter jobbet. Tanken var att dra till Skansen men vädret blev tråkigt så vi åkte hem till Martyna istället, satt oss ute och drack vin och åt ost och baguette, mycket trevligt och gott. Lite runda om fötterna åker vi in till stan för att dra ut. Går till Oxid.. och det är fett dött. Hela stan känns värsta död om man jämför med andra gånger man varit ute. Så vi köper gotte på 7-eleven och sätter oss vid bryggan vid hamnen och snackar. Sedan drar vi till Ancor där Pauls pokjvän med vänner var. Men nånstans där inne blir jag så galet trött, fattar inte varför, men fett trött blev jag så åkte hem kvart i 3.

Igår var det låång jobbdag, började 1 och slutade halv 12. Men måste ändå säga att dagen gick rätt snabbt. Efteråt ska jag åka in mot stan, träffar Amy på hållplatsen som också har funderingar att dra ut, så det slutade med att hon hängde med mig till ett ställe där några andra satt. Var dock bara där typ 40 min då det stängde vid 1. Mycket mer än så blev det inte den kvällen.

Idag har det varit en himla massa farande, först från stan o hem en snabbis för att slänga in en maskin tvätt, byta om osv. för att sedan åka tillbaka till stan för o lämna en grejj, sen vidare tillbaka mot mig men denna gång för att stanna hos Anna. Vi gick o handlade lite ris som skulle vara till salladen vi gjorde med Johanna och Fabian som kom lite senare. Sen gick vi alla till en park i närheten, åt maten, spelade kort och hade allmänt trevligt (: Det blev rätt kallt så gick hem till Anna, köpte med oss lite onyttigheter och körde nån form av charader, riktigt trevligt och många skratt.

Nu är jag hemma och är sjukt trött så min tanke är att sova snart. O klockan är inte ens 10. Men lika väl o sova ut, inte så konstigt att jag är helt slut med tanke på att det var långdag på jobbet igår osv.
Fick även ett samtal idag av en person, ingen rolig nyhet. Wish u luck. <3

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0