Ibland är det enklare än man tror.

Tjaa!
Idag är jag ledig, skönt! Ska dock åka in till jobbet ändå för en grejj. Skriver väl mer om det nån annan dag.
Igår var en vacker dag och jag började inte förrän halv 5. Åkte och mötte upp Anna och Amal, vi åkte vidare till stan dit även Fabien kom. Vi köpte glass och gick till en park och chillade lite. Själv hann jag bara vara där 1 timma eftersom det var jobbdags sen. Men det var mysigt så länge det varade. Jobbet gick bra, var ganska mycket folk men hade hjälp av en kombi ibland vilket underlättade. Slutade halv 12 så åkte bara hem efteråt.

En lite rolig grejj som hände igår, en gäst som kom till Coffeebar, vi började prata, hon kom från New york om jag inte minns fel, men var här på besök.. eller nått i den stilen, skulle stanna 2 månader typ. Hon frågade efter saker man kunde göra här i Stockholm men jag är ju själv rätt ny här så har inte så bra koll, hon gav förslaget att vi skulle hitta på nått nån dag o frågade efter mitt nummer. Hon fick det, vi har messat och ska förmodligen träffas idag. Kan bli intressant! Kul att hon var så framåt iaf och vågade fråga mig bara sådär ifall vi skulle hitta på nått!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0