Gaalet

Tjaa!!
Några dar sen jag skrev sist, har inte riktigt haft tid. Har haft fullt hus i helgen. Var ledig under fredagen så åkte en sväng till grönan för att senare på kvällen åka till centralen o möta upp Rebecka, Maria och Ellinor som kom :D Vi åkte hem till mig, fixade till os, drack och snackade igenom allt som hänt. Vid kvart i 1-tiden åkte vi in mot stan för att gå ut. Vårt mål var Spybar och där slutade vi. Blev en mycket bra kväll men massa dans, sjukt varmt dock.

Lördagen
var vi något slitna men ställde ändå klockan på halv 11. Kom dock inte in till stan förrän runt halv 2 kanske. Kollade runt o affärer, köpte en klänning gjorde jag. Sen blev det mat i Kungshallen, sen var det dags för mig att dra till jobbet. Dom andra åkte till Grönan lite senare för att kolla på Sommarkrysset och åka. Själv jobbade jag till halv 1 så det blev bara att vi åkte hem.

Söndagen segade vi hemma hos mig innan vi åkte in till stan. Gick i två affärer, sen till Sandys för att fika innan det var dags att säga hejdå. Jag åkte till jobbet o jobbade till halv 11. Sen var det pubkväll som alltid på söndagarna. En sjukt bra kväll/natt blev det. Började på Lejonbacken och slutade på After med massa dans. En grymt bra helg över huvudtaget blev det. Så roligt att dom kom upp o hälsade på!

Idag mådde man väl inte helt okej, men jobbet gick bra. I början var det lite segt men sen efter mina två raster kom det sjuuukt mycket folk. Har aldrig jobbat när det varit sån kö, men inte konstigt eftersom Alice Cooper skulle uppträda. Men förvånansvärt nog var det riktigt roligt, även om det var så galet mycket folk så gick allt så grymt bra, inget kaos utan det flöt på superbra!!
Kom nyligen hem, jobbade över lite. Är rätt seg så blir nog ingen efterfest för min del även om det är lockande. Kanske bättre att sova ut och ta igenom de förlorade timmarna.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0