Ett halvår går snabbt.

Tja!
Gårdagen på jobbet var braa, gick faktiskt rätt snabbt, skönt det! Slutade halv 12 så fixade mig oså sen åkte jag mot Frihemsplan för att ta mig till en park där Martyna och Paulina var med lite folk. Gick först åt helt fel håll, men efter ett litet tag kom jag på tanken att jag kan ju faktiskt fråga någon så tillslut kom jag fram till ett gäng glada människor. Hängde bara där hela kvällen/natten å det blev aldrig något utgång, men det var trevligt ändå.

När jag kom hem passade jag på o köpa lite nödvändigheter till helgen då det bli besök igen. Erika och Ramona kommer ikväll och Mathilda imon. Har även städat lite så det se någorlunda vettigt ut. Dagens matlåda är också fixad, utan att några brandlarm sattes igång hehe. Kanske ska ut o steka lite om vädret är okej, annars blir det bara dusch o fix innan jobb.

Ser fram emot helgen, kan bli super! Sjukt att ett halvår gått så fort!
Puss på livet.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0