Boring but necessary

Tjaa!
Vaknade lite sent idag, gick ändå o la mig lite innan 1 typ, men vaknade inte förrän runt.. 12 kanske. Segade ett tag framför datorn. Blev först så förvånad att det gick så snabbt, sen kom jag på, juste det är 1 juli idag! Det snabba internetet (?) har kommit igång, sköönt!! Ska inte använda upp det lika snabbt denna gång.

Efter ett tag gick jag en powerwalk till Willys för att köpa 3 tråkiga men nödvändiga saker. 1. Osthyvel, fick 2 ostar av mamma när dom var o hälsade på, problemet var bara att jag inte hade nån osthyvel här vilket jag nästan var säker på från början. 2. Plåster, mitt sår är fortfarande relativt djupt och behöver plåster, dom jag hade sög då de bara ramlar av hela tiden. 3. Batteri, har en högtalare med icke batteri, kan vara en fördel. Dock kändes det lite jävligt att betala 40 kr för två batteri, menmen.

När jag kom hem städade jag, så nu ser det bättre ut iaf. Duschade och ska snart börja fixa mig. Sen blir det en sväng till Grönan för ovanlighetens skull för att kolla på Ziggy Marley som uppträder. Sen blir det att åka o möta upp mina underbara vänner Rebecka, Maria och Ellinor som kommer!!!!  Ska blir sjukt kul att dom kommer.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0