2 good nights

Holaa!
Några dagar gångna och livet är på topp! Tisdagen var det jobb i Coffeebar. Först var det ganska mycket med sen blev det väldigt lugnt. Efter jobbet runt 12 drog jag och Martyna in till stan där vi tog ett glas på Fridays. Sen mötte vi upp Paulina vid Humlegården där vi tänkte dela på en flaska. Problemet var bara att det var sån konstig kork som man måste ha speciell öppnare till, vilket vi inte hade. Efter några tappra försök med nycklar och glasfil som gick sönder, gav vi upp. Vi gick till Dovas istället. Där blev det galet. Först var det vi, sen blev vi erbjudna att sätta oss vid två killar. Där blev det ännu mer galet med shots, vin, cider. Sen var tanken att dra till Labbet, men vi pallade inte kön så jag och Martyna stack till William och hans kompis. Där blev det mer vin och sen sova.

Igår var det mindre kul o vakna. Mådde sämst. Nuförtiden brukar jag må relativt bra efter en utekväll, men denna gången var ett undantag. Fyja. När jag kom hem mötte jag min hyresvärd med nån kvinna. Dom packade in i bilen och var påväg att åka iväg, några dagar sa han. Härligt känner jag. Ställde klockan på 11 för att komma upp i någorlunda vettig tid, lite mer än 1 timma kvar. Great. Vaknade, somnade om, vaknade strax efter 12. Seg och stek i trädgården blev det.
På kvällen åkte jag in till stan och Mötte upp Paulina. Vi köpte lite gotte sen blev det Humlan för vin. Supermys vare, satt där i flera timmar o bara snackade om allt möjligt. Senare mötte vi upp Martyna på Wokhouse. Sen drog vi till Oxid o dansade loss. Hade en grymt bra kväll igår också!!

Idag vaknade jag för inte alls så längesen, typ halv 1. Hatar att vakna så sent. Har precis ätit upp min frukost. Funderar på att steka lite, får passa på när man börjar lite senare. Yes, för idag är det jobb. Tur att jag mår bra mycket bättre än igår. Slutar inte förrän halv 12. Får se vart kvällen för en, hem eller ut... det märker vi.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0